Postadressen
Retouren
Bent u op zoek naar het adres waar u uw artikel naar kunt retourneren? Meld uw artikel retour aan via uw account. U ontvangt dan automatisch het juiste retouradres. Lees meer over retourneren.
Klachten
Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via <telefoonnummer of een e-mail te sturen naar ons via dit formulier.
Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
- casenummer(s). Dit nummer vindt u in de onderwerpregel van de e-mails die u van onze klantenservice heeft ontvangen, tussen de tekens [ en ]
- uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer
U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
@@adres
Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.
Bedrijfsgegevens
@adresgegevens
KvK-nummer: [kvk] BTW-identificatienummer Nederland: [BTW]
(IBAN) rekeningnummer: [banknr] BIC: [bic]